Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelve magyar.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: JOBBADNI NONPROFIT KFT. A szolgáltató székhelye: 4029 Debrecen, Leány utca 2. A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mrsz@jobbadni.hu Cégjegyzékszáma:

Adószáma: 28969961-2-09

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Telefonszámai: +36 1 273-0449

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére, fel kell tüntetni az adatvédelmi nyilvántartási számot.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A jobbadni.hu/webshop oldalon, a „WEBSHOP” (továbbiakban: WEBSHOP) menüpontban található valamennyi termék. Az egyes termékek tulajdonságait, jellemzőit és a termék vételárát az árucikkhez tartozó konkrét oldalon találja meg. A jobbadni.hu internetes oldalon eladásra kínált termékek a JOBBADNI NONPROFIT KFT. által tervezett és kivitelezett egyedi vagy kis szériás, öltözék kiegészítők, táskák, ékszerek és egyéb használati tárgyak. Termékeinket első osztályú bőrök,valamint magas minőségű egyéb textíliák felhasználásával készítjük kézműves és kisipari technológiákkal, Magyarországon.

Rendelés menete

A webáruházban eladásra kínált termékeket kizárólag online vásárlással vásárolhatók meg.

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, A webáruház termékeire emailben, telefonon leadott megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni. A weboldalon található információkat rendszeresen frissítjük, de pontatlanságok, véletlen hibák, elírások előfordulhatnak, melyekért nem tudunk felelősséget vállalni. A termékek mellett található termékfotók illusztrációk, a termékek a képektől a valóságban eltérhetnek.

A rendelés véglegesítéséhez szükséges jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása.

A webáruházban történt rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket, tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak akkor tudjuk elfogadni, ha a vásárló a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat maradéktalanul megadta. Ennek elmulasztásából eredő károkért, téves adatközlésért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a JOBBADNI NONPROFIT KFT. nem vállal felelősséget. Az árak 27 % ÁFÁ-t tartalmaznak. Az eladó ÁFA körbe sorolt adózó. Az árak forintban (HUF) értendőek.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, az emailes visszaigazolástól számított 2-7 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken, mert így megrendelése nem érkezett be hozzánk (visszaigazolás hiányában nem köttetik meg a szerződés), így nem tudjuk feldolgozni azt.

Elállás joga

A 45/2014-es kormányrendelet alapján a termék átvételétől számított 14 napon belül vásárlóknak joguk van indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól. Ebben az esetben a JOBBADNI NONPROFIT KFT. köteles a termékért kifizetett vételárat a szállítási díjjal együtt visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A JOBBADNI NONPROFIT KFT. kizárólag sérülésmentes, használatba nem vett termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A termék visszajuttatása a vevő dolga és a vevő költségére történik. A törvény értelmében a vevő kibonthatja a terméket, de az elállási jog nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy az új termékként történő értékesítést nem teszik lehetővé.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

ELLÁLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

    1. Amennyiben elállási jogával kíván élni, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül teheti meg.
    2. Kérjük, hogy az egyszerűbb adminisztrációt elősegítendő az alábbi Elállási Nyilatkozatot töltse ki és juttassa vissza cégünkhöz a termékkel együtt postai úton vagy személyesen. Elállási nyilatkozat letöltése
    3. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 nap számításakor. A levelet ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
    4. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vevőt terhelik. Kérjük, hogy a terméket ne utánvéttel küldje vissza, mert az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, így annak visszajuttatásának költsége is a Vevőt terheli!
    5. A termék visszaküldést követően 5 munkanapon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Garancia, jótállás

A webáruházban található termékekre 1 év garanciát vállalunk. Kérjük, a termék használati és kezelési útmutatója szerint használja és tisztítsa a terméket, mert a nem rendeltetésszerű használatból származó károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Garanciális panasz esetén a vevő dolga és költsége a termék visszajuttatása. A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése a vevőt terheli.

Panaszkezelés

Panaszügyintézés helye személyesen: JOBBADNI NONPROFIT KFT. 1146 Budapest, Hungária krt. 200.

Panaszügyintézés módja emailben: mrsz@jobbadni.hu

Telefonon: +36 1 273-0449

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok:

Levelezési cím: JOBBADNI NONPROFIT KFT. 4029 Debrecen, Leány utca 2.

Elektronikus levelezési cím: mrsz@jobbadni.hu

Telefonszám: +36 1 273-0449

Banki átutalás

Ha ezt a fizetési módot választja, saját bankszámláról átutalással tudja kifizetni a rendelés értékét. Kérjük, az átutalás során az alábbi adatokat adja meg:

    • Kedvezményezett: JOBBADNI NONPROFIT KFT.
    • Számlavezető bank: OTP Bank NyRt.
    • Bankszámlaszám: 11714006-25984295-00000000
    • Közlemény: kérjük, feltétlenül tüntesse fel a rendelésszámot vagy számlaszámot!

A rendelés feldolgozása az összeg beérkezését követően kezdődik meg.

Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban kényelmesen és biztonságosan fizethet bankkártyával. Az online bankkártyás fizetés a Simple rendszerén keresztül, a megrendelés leadását követően kell fizetni. A bankkártya adatokat csak a Simple kezeli,A bankkártya adataihoz mi nem férünk hozzá, nem tároljuk és nem is élünk vissza velük.

Szállítás

Rendelések az alábbi módokon vehetők át:

  1.  
    1. Futárszolgálattal: ez esetben a csomagodat a GLS futárszolgálat vagy a Packeta szállítja.
    2. Személyesen: az MRSZA központ cím: 1146 Budapest Hungária krt. 200-ban telefonon (30/4531610) előre egyeztetett időpontban!
  1.